آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «یار من دلدار من کمتر تو جفا کن»
تاریخ : جمعه 19 آبان 1402
نویسنده : rasa

متن آهنگ یار من دلدار من کمتر تو جفا کن محمدرضا شجریان

( زِ دست محبوب ندانم چون کُنم
زِ دست محبوب ندانم چون کُنــم؟؟
وَز هِجر رویش دیده جیحون کنم
وَز هِجر رویش دیده جیحون کُنــم؟؟ ) 2 بار تکرار
یارم چو شمع محفل است دیدن رویش مُشکل است
سرو مــرا پا در گل است
برخَط و خالش مایل است برخَط و خالش مایل است
یار من دلدار من کمتر جَفا کن
یادی آخر تو زِما کُـن یادی آخر تو زِما کُـن
رفتم برآن ماهرو با او نشستم رو به رو گُفتم سخن ها مو به مو
یار من دلدار من کمتر جَفا کن
یادی آخر تو زِما کُـن یادی آخر تو زِما کُـن

https://musicdel.ir/single-tracks/177394/




|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید